Kedves Faiparban Dolgozó Barátunk,
nem lesz egyszerű a fentihez hasonló akciókról tudósítani a jövőben! Az Önök aktív segítsége nélkül nem lesz többé ingyenes kiszállításról, 20%-os akciókról, érdekes szakmai problémákról szóló hírlevél. Az adatvédelmi előírásokat legegyszerűbben a KKV-kon lehet majd behajtani. A büntetés kezdő összege is olyan horribilis, hogy a szakmánkban többé-kevésbé mindenki bezár, akire ráverik.
Menjünk egy lépéssel tovább, hiszen sokan azt mondhatják - Jó, jó lemaradok néhány akcióról, de legalább a kéretlen levelek áradata megszűnik a postafiókomban!
Szóval van egy cég, aki mondjuk 10-15 éve építgeti a saját vevőlistáját, néha privát személynek is értékesít és haladt is a korral, tehát összerakott egy WEB áruházat. Vegyük sorba, mi is fog fájni május 25.-e után:
1. Céges E-mail címre = cégnév@cégnév.hu, info@cégnév.hu, cégnév@gmail.com lehet majd küldeni szakmai hírlevelet némi marketinggel megspékelve akár..
2. Az 1. ponban felsorolt E-mail címekre elküldött hírlevelekből a megszólítás kiirtandó, hiszen az bizony azonnal mutatja, hogy egy privát személy adatát kezeljük = a nevét. Szóval a Kedves György, Béla, Károly megszólítás eltűnik, maradhat a Kedves Faiparban Dolgozó Barátunk... ( A saját privát véleményem, hogy az elmúlt 48 évben megszoktam a nevemet, nem zavart, ha így szólítanak meg - de biztosan megszokok majd mást is )
3. Ha valaki ráüt a hírlevélben kötelező jelleggel szereplő leiratkozási felületre, azt az E-mail címet bizony törölni kell az összes adatbázisból. A Dunánál eddig is így történt, akinél meg nem, jó ha változtat rajta!
4. Privát E-mail címekre beleegyezés nélkül nem mehet ezután marketinges E-mail. A beleegyezés egy a felhasználó = Ön által minimum egy kis négyzetbe helyezett elfogadó nyilatkozatból = pipából kell, hogy álljon. Ki lehet- e kerülni az elfogadós pipát valami okossággal? Nem! A hatóságok humorérzéke ebben a tekintetben valószínű nulla lesz!
5. Google Analitics: Menni fog?
Úgy néz ki, hogy igen. Az adatokat a Google tárolja és csak a statisztikákat adja át nekünk.
6. Mi lesz a fizetett hirdetésekkel? Google és a Facebook itt most nem adatkezelő, hanem adatfeldolgozó. A hirdetés célját az adatkezelő határozza meg, így ő fog adatkezelőnek minősülni. Az a fajta adatkezelés profilalkotásnak minősülhet, ami alapesetben tilos. Szóval ez a pont megér majd egy misét!
7. Mondhatjuk persze: Nem értékesítek csak vállalkozásnak, eddig sem küldtem hírlevelet, a gugliban sem hirdettem - nem érdekel az egész! Na, nem ilyen egyszerű: Akinek van WEB áruháza és nem tesz bele, legalább egy olyan fejlesztést, hogy a regisztrált!! felhasználó beleegyezik adatainak kezelésébe, annak a megrendelés utáni adatait bizony törölni kell. Szóval nem lesz beleegyezés nélkül a megrendelés folytatása, korábban rendelt áruk újrarendelése, korábbi rendelések megtekintése stb. Na ez a rendelkezés fáj már mindenkinek, aki rendszeresen vásárol valahol.
8. Olyan anomáliákat már csak megemlítek, hogy a számlázó programom legalább 5 évig megőrzi a vevői adatokat és kereshetővé teszi a számlákat ( törvényi előírás ), a WEB áruházamból pedig egy jogügylet után = megvalósult rendelés után eltávolíttatják az adatokat. Persze a két rendszer nem egy, de valahol egy tisztességes WEB áruház összedolgozik a folyamatirányító rendszerrel.
Itt be is fejezem ezt a hírlevelet! Hiszek benne, hogy a GDPR rendelkezéssel egy csomó folyamat tisztulni fog, de hogy időbe és egy nagy rakás pénzbe fog kerülni az biztos. A bútoros kicsi szakmánkból meg általában mind az idő, mind a pénz hiányzik!
2. A heti Dunás Akciót szűkre is fogom:
Egy héten keresztül 20% árengedménnyel adjuk az összes GTV-s Modern Box fémfiókunkat:
A képre való kattintás azonnal a Dunás WEB áruház megfelelő termékoldalára visz!
A 2018. május 13.-ig tartó akció összefoglaló táblázatát és az akciós árakat pedig feltöltöttem a szokásos helyre a "Letöltések" fülbe. Akit érdekel: Kérem kattintson ide!
További kellemes napot és szép hétvégét kívánok!
Üdvözlettel
Dr. Nagy Béla Norbert
tulajdonos
és a Duna Élzáró Csapata