Minden Kumplast fautánzatú ABS most a sima fehér árán! 

Csak 2024. október 31-ig

 

 

Kedves Faiparban dolgozó Barátunk,

szüreteltünk a hétvégén, főztem a darazsakkal küzdő lányoknak egy jó kis csülkös vaddisznópörit, a nagybátyámmal pedig jókat iszogattunk és beszélgettünk. Mivel a szép időben a szombati nap hipp-hopp eltelt, így csak vasárnap néztem meg az E-maileimet. A szakmai leveleket meg szoktam nyitni, a hétvégén meg úgy is van időm, így végig is olvastam őket. Mit látok a Fatáj-online múltidéző cikkeinél:

- Két éve írtuk: Új WEB áruházunk valós idejű raktári készlettel

A Duna Élzáró Kft új WEB áruháza mostantól fogva a valós idejű raktári készletüket mutatja! Ezzel a Van-e raktáron? kérdés okafogyottá válik. Ami raktáron van, az azonnal látszik. Ez pedig Magyarország talán legnagyobb élzáró készlete!  (2012. 10. 09.) - A cikk itt látható: Katt Ide


Ez nem lehet igaz! Már a WEB áruházunk is két éves! Hű de gyorsan elszaladt ez a két év! Mennyit gondolkoztunk akkor, mit is fejlesszünk! Minek kell benne lennie és minek nem? Egyrészt kész csomagos WEB áruházat lehetett volna venni néhány tízezer forintért, a másik oldalon meg ott voltak az egyedi fejlesztésű dolgok többmilliós nagyságrendben. A kérdés gyorsan eldőlt, mivel a vevőinknek meg akartuk mutatni a tekercsre lebontott raktári készletünket és ehhez össze kellett kötni a WEB áruházat a raktár készlet programunkkal = maradt a drága, egyedi fejlesztéses verzió. Akkoriban az ág is húzott bennünket, kényszerűségből nyakig benne voltunk a beszállító váltásban, így  nagyon fájt egy ekkora beruházásba belemenni. Most két év elteltével azt mondhatom: Nagy kár lett volna a WEB áruházat nem megvalósítanunk! 

Két év elteltével a forgalmunk 50%-a az online felületen valósul meg! Kezdetben sosem hittünk volna ilyen gyors fejlődésben! Még azok a vásárlóink is használják a WEB áruházat, akik reggel 8 órakor rendre a telephelyünkön sorakoznak az árura várva. Van 3-4 hűséges és korán kelő vásárlónk, akik 8:00-kor begurulnak hozzánk. Mivel az előző napon leadták az igényüket a WEB-en keresztül, így Norbiék összepakolták a kért élanyagokat előre - 8:05-kor üres a vásárlói parkoló. Már mindenki úton van hazafelé!

Biztosan vannak a vásárlóink között, akik nem hajlandóak megtanulni egy új programot, akármennyi előnnyel is jár. Vannak továbbá olyanok, akik 1-2 tekercs megrendelésekor inkább választják a bejáratott utat - leadják az igényt telefonon, beszélgetnek egy jót Sanyival, Norbival esetleg Istvánnal stb. A kezdeti gátlásosságot javítandó jön az e heti ajánlat:

Ezen a héten = 2014. október 13 és október 19. között, minden Kedves Vevőnknek, aki a WEB áruházunkban! adja le a megrendelését, annak ingyen szállítjuk ki a megrendelését !!!

Ez az akciónk mindenkire érvényes, de csak az e heti első megrendelésére! ( Van, aki minden nap ad le megrendelést, és van olyan kedves Vevőnk is, aki naponta többször is :-) Tehát, az első megrendelésnél átvállaljuk a fuvart, mennyiségi és értékbeli megkötés nélkül! ) 

Ha már ennyire benne vagyok a Dunás WEB áruház témájában és tudván tudom, hogy néhányan az Olvasóink közül szintén elgondolkoztak egy WEB-es felület megalkotásában, így még egyszer közkinccsé teszem a Duna Élzáró Kft. 2 év alatt kialakult online eredményeit. Ezek a statisztikák a 2014.-es év első hat hónapjának a konkrét WEB-es statisztikáin alapulnak, tehát kezük és lábuk van :-)

Az év első hat hónapjának az eltelte mindig jó lehetőség egy kis összefoglalásra és kitekintésre a piac alakulásáról. A Fagosz-osoktól rendre megkapjuk az előző év összesített adatait a magyar bútoripar - bevallott - forgalmi adatairól. Szóval ez a szám ( TEÁOR 31) a tavalyi évben valahol 140 Mrd. Ft környékén volt. Ennek a nagy része export, így sajnos csak a kisebbik fele színesíti az itthoni lakásokat. Az idei bútoripari forgalom alakulásáról nem tudok pontos adatokkal szolgálni, de saját házunk tájáról le tudom húzni az első félév főbb adatait. 

Duna Élzáró Kft. alapadatai: 

 

2014. I. félév         

2013. I. félév

2014/2013

Kiállított számlák száma

3 086 db

2 432 db

126,89%

Havi átlagos élanyag eladás

499 210 m

419 110 m

119,11%

WEB-es értékesítés aránya
a teljes forgalomból

48,25%

21,54%

 

Forgalom

 

 

132,50%

 

Ezek az adatok azt mutatják, hogy szorgalmasan - és nem is eredménytelenül dolgozik a Dunás csapat. A bútorok élére egyre nagyobb számban kerül DunaTREND-es élanyag. A saját WEB áruházunk egyre növekvő felhasználói táborát persze ismerjük, hiszen a megrendelés egy konkrét cég konkrét munkatársától érkezik.

Legalább ugyanennyire érdekes az az érdeklődői kör, aki ugyan látogatja és használja is a honlapunkat / WEB áruházunkat, de azt bejelentkezés nélkül teszi. Persze fizetnénk egy sört annak, aki elárulná kik is ezek az érdeklődők, de őszintén szólva a Google nem is tart rá igényt! Egy viszonylag egyszerű beállítás + némi idő eltelte után magunk is megnézhetjük, kik is tartották érdemesnek a honlapunk megnézését, mely lapokat nézték meg, mennyi időt töltöttek ott, és hol fejezték be az érdeklődést. Mindezt teljesen ingyenesen tehetjük! A saját honlapunk látogatóit fizetés nélkül is bőszen elemezhetjük! Nem kell nagy képzelőtehetség ahhoz, hogy ezek a keresőmotorok kb. minden lépésünkről tájékoztatják a fejlesztőiket. Látják, hogy férfiak vagyunk vagy nők. Belövik az életkorunkat, az érdeklődési területünket. Orwell és a Big Brother üdvözöl mindenkit!

Kezdjük megint a Dunás alapadatokkal:

Volt tehát az első félévben 9480 látogatónk ( ha ruhát vagy laptopot árulnánk, akkor több lenne, de hát az élzáróanyagok nézegetése nem mindenkinél van a kedvencekhez hozzárendelve :-). A legtöbb látogatónk egészen pontosan 9075 Magyarországról érkezett. Ez a menü a látogatások számát összegzi = ha valaki többször lép be a Weboldalunkra, akkor a Google annyiszor számolja, ahányszor belépett a www.dunaelzaro.hu-ra.

Ezután megnézhetjük, mondjuk az érdeklődők városra lebontott tartózkodási helyét. Mindig jókat somolygok, ha az egykori beszállítónk - most konkurenciánk - csehországi anyacége nézelődik a honlapunkon...

Abszolút alapinformáció az új érdeklődők száma, az oldal / munkamenet adata = hány Dunás WEBoldalt is hívott fel a látogatása alatt, az átlagos látogatási időtartam stb.

A cikk folytatódik, egy sereg érdekes adatot fogunk az érdeklődőknek megmutatni! Ha tovább szeretné olvasni kattintson ide:   KATT IDE!

Mindenkinek kellemes napot kívánok!

Csermely György
ügyvezető igazgató
és a Duna Élzáró Csapata