Kedves Faiparban Dolgozó Barátunk, nagy örömmel vettem tudomásul, hogy különösebb bakik nélkül el tudtam küldeni az előző hírlevelemet az új programunkkal. A bő 6000 címzettből 904-en el is olvasták - ami ezekben a nyári hónapokban egy szuper megnyitási arány! Köszönöm szépen a bizalmat!
Azt is látom természetesen, hogy 84-en megnézték azt a kis videót is, melyben az Excel segítségével két nagy vevői listát hasonlítunk össze pillanatok alatt. Remélem, hogy minél többen használják majd ezeket az ingyenes és egyszerű segítségeket a saját érdeklődői körük pontosabb megismerésére és szűrésére. Nagyon gyorsan lehet ugyanis célzott információt elküldeni a szakmai közönségnek. A Duna Élzárónál a nevesített hírek elküldése nagyon jól működik + a vásárlóink hajlandók is időt áldozni ezek elolvasására. Érdemes máshogyan kommunikálni egy főleg laminátos lapokat feldolgozó közönségnek, mint egy furnérral vagy tömörfával dolgozó céggel. Ehhez persze ismernem kell a saját vevőkörömet! Az is tény, hogy valamilyen bónuszt mindig próbálunk adni a hírleveleink mellé - legyen ez egy problémamegoldás, egy új fejlesztés vagy mint a mai levelemhez: egy érdekes akció.
Ha már így benne vagyok a belső információink feltárásában, akkor most bevallom azt is őszintén, ami nem jött be nekünk. Talán megspórolok némi időt és pénzt a Kedves Olvasóimnak! Szóval hagytam magam néhány hónapja rábeszélni egy profi csapat által szervezett célzott Facebook kampányra, melyben az Olvasói Közönséget nem ismertem. Készítettünk rá egy teljesen másik WEB áruházat ( Ha már valamit csinálunk, akkor persze rendesen: önálló WEB áruház motor, teljes statisztikai lekövetés, hőtérkép a WEB oldalra, bankkártyás fizetés stb. ) Meghatároztuk az érdeklődői kört: Budapesti, Pest megyei valamint olyan városokban hirdettünk, melynek a lélekszáma +100.000 fő. Legyen a címzett Hölgy, életkor 30-35, valamint 36-40 éves. Amit biztosan elértünk: Zuckerberg Úr és cége gazdagodott rajtunk is egy kicsit, mivel elégettünk egy jelentősebb összeget. Amit szintén elértünk: Jó volt látni, hogy a WEB áruházunk percenkénti több mint 1000 látogatástól ( ezt Amerikából tesztelték a kampány elindítása előtt ) sem omlott össze. Mivel a Duna Élzáró honlapját ugyanaz a WEB áruház motor viszi, mint ezt az új WEB áruházunkét, ezért ez egy megnyugtató teszt volt. Elértük továbbá a fenti életkorú és lakhelyű hölgyeket, kattintásokért 41 Ft-ért.
A kicsi probléma csak az volt, hogy a gombot próbáltuk a kabáthoz eladni, ami nem jött be. Ha Önöknek meghirdetek ebben a hírlevélben egy teljesen kihúzható kamrai polc vasalat akciót + megspékelem egy melamin fólia akcióval, akkor az működni fog. Az akció vagy érdekli Önöket, vagy nem - de mindenki tudja, hogy miről van szó. Hát kérem szépen, a nem a szakmának szóló gyermekfogantyús Facebook hirdetésünk nem működött! Ha 6-os I-Phone-t kínáltunk volna féláron, az persze ment volna + a programozási feladat sem lett volna nagyobb. Annyi előnye volt a témának, hogy azóta gyorsan levezérlem az ilyen irányból jövő marketinges megkereséseket. Önöknek is csak javasolni tudom, hogy zsigerből hajtsák el az ilyen pénzleszívási ötleteket! A pénz mellett sajnos egy csomó időt is lekötnek!
Ennyi bevezető után jöjjön a megígért két Dunás akció:
Az első legyen egy speciális huzalvastagságú (6mm-es!!!) konyhai tárolóvasalat, melyet az alsó szekrényekbe lehet beszerelni. Ennek a tárolóvaslatnak két kivitele van a Dunánál: a teljesen kihúzható, csillapított behúzású, valamint a teljesen kihúzható, de fékezetlen kivitelű. Mindhez jár 2 db kosár felár nélkül. Hogy egyszerű legyen a döntés, most mind a két kivitelt odaadjuk 1 Modernbox áráért! De csak ebben a hónapban!
A konyhai tárolóvasalat leírását és akciós árait itt találja: Kérem kattintson ide
A második akció pedig legyen egy örök klasszikus, ami nagy bánatunkra nem megy ki a divatból :-) Persze a papírvázas, vagy melamin fóliáról beszélünk! Helyszíni szerelésnél, még mindig a legegyszerűbb egy vasalót felhasználva az élfóliát felragasztani. A Dunás csapat kiválasztott egy sereg raktáron lévő Hranipexes melaminfóliát, melyet most tényleg brutálisan megakciózunk.
Az augusztusban akciós Hranipexes melamin fóliákat itt találja: Kattintson ide:
Itt azért tudnivaló, hogy megint Mercedest árazunk le, tehát a melamin fóliák 200g/m2-es papírból vannak = a vastagságuk 0,31-0,32mm. Az eltérő vastagságot (0,28) mindig megadjuk. Aki ismeri a papírvázas fóliákat, az tudja, hogy óriási különbség van egy 0,22-0,24mm vastag, egy 0,28-as, vagy egy 200 g/m2 = 0,32 mm vastag élanyag között. Persze, aki szereti a ropi módjára törőset, az vegye a 0,22-eset. Ellenben szeptember 1-től kőkeményen visszaállítjuk az eredeti árakat! Mivel ezen fóliák utánpótlását nem tervezzük, így ez az akciónk is a raktári készlet erejéig érvényes. Teljesen aktuális dekorokról van szó, melyeket már időközben az új DunaFOL programunkkal kiváltottunk. Mivel a Duna Élzáró Kft. árlistája € alapú, ezért megértésüket kérjük, hogy a WEB áruházban található árak ettől egy picikét eltérhetnek. Rendelés esetén a Dunás csapat manuálisan korrigálni fogja a számlában az árakat a fenti kerek akciós áraknak megfelelően. De csak augusztus 31-ig! Aki persze regisztráltan nézi a WEB áruházunkat, az látni fogja dekoronként az éppen aktuális raktári készletet! Nagy előny! A mai hírlevelem után mindenkinek kellemes napot kívánok! |
Dr. Nagy Béla Norbert |
Exclusive distribution of DunaTREND ABS products
Click on the picture for details!